Gyakran ismételt kèrdesek

*Frissítve 2023. február 15-én

NYITVATARTÁS:

NON STOP – Minden nap!

További információkért, illetve ha le szeretnéd ellenőrizni, hogy rendelkezel-e a belépéshez szükséges igazolásokkal, kérünk írj nekünk a support@nr1fitness.hu-ra,illetve személyesen a teremben is tudsz érdeklődni, ahol munkatársaink segíteni fognak​

 

1. Hogyan tudom módosítani, frissíteni, törölni és kezelni a jelenlegi tagságomat? 

Az oldal neve CLIENT PORTAL és ez a leggyorsabb lehetőség arra, hogy megtaláld mindazt amire szükséged van ahhoz, hogy a tagságod megfelelően kezelni tudd.

Ha szeretnél belépni a CLIENT PORTAL-ba, akkor kérlek először látogass el a weboldalunkra, a www.nr1fitness.hu/hu-ra, és a jobb felső sarokban kattints a "Client Portal"-ra. Miután rákattintottál be tudsz jelentkezni a regisztrációnál megadott email címeddel és jelszavaddal. 

Probléma esetén, kérlek, írj emailt. 

 

2.Hogyan vásárolhatom a Nr1 Fitness tagságomat?

Az összes fizetés online bankkártyával történik a www.nr1fitness.hu/hu oldalon. Miután sikeresen befizette az interneten, a személyes kódot elküldjük az e-mail címedre, így azonnal beléphet az edzőterembe.

 

3.Tudok készpénzzel fizetni?

Minden más bankkártyás, online fizetéshez kötött.

www.nr1fitness.hu/hu

 

4. Mi a recepció nyitvatartási ideje a teremben?

Recepciónk nyitvatartása minden termünkben változó. Már regisztrált tagként az év mind a 365 napján, 0-24-ben tudsz jönni edzeni (belépéshez használd a személyes kódodat, amit a www.nr1fitness.hu-n végzett regisztráció után kaptál meg). Bármilyen, az ügyfélszolgálatot igénylő kérdésed van, kérlek írj emailt a support@nr1fitness.hu-ra, amilyen gyorsan csak tudunk válaszolunk.

 

5.Hogyan tudom megváltoztatni vagy törölni a bankkártya adataimat ha új kártyát szeretnék regisztrálni a tagsági előfizetéshez? 

Lép be a CLIENT PORTAL-ba, kérlek válaszd a  → Profilom menüpontot, majd a → Fizetési beállításokat, majd kattints az→ Új fizetési mód hozzáadása gombra

 A jelenlegi kártyádat csak azután tudod törölni miután házzadtad az új kártyát. Jelenlegi kártyád törlése az új kártya hozzáadása nélkül nem lehetséges. 

Client Portal: https://nr1fitnessbudapest.perfectgym.pl/ClientPortal2/#/Login     

 

6.Nincsen saját bankkártyám. Használhatom másvalaki kártyáját a regisztrációhoz?

Igen, használhatsz másik bankkártyát a regisztrációhoz, de arra figyelj, hogy a személyes adatok bekérésénél a saját adataidat írd majd be.

 

7. Van lehetőség ingyenes próba alkalomra az Nr1Fitness-ben?

Sajnos nincs ingyenes első alkalom, de a weboldalunkon, a www.nr1fitness.hu/hu -n tudsz vásárolni napijegyet vagy más tagságot. Szeretettel várunk edzeni! 

 

8. Elfogadja az AYCM-et, a Sport Kartyát vagy a SZÉP kártyát?

Nem fogadunk el AYCM-et, Sport Kartyát vagy SZÉP kártyát.

 

9. Minden terembe érvényes a belépő kódom?

Természetesen, 1 tagsággal az összes termünket használhatod.

Az elérhető tornaterem helyek teljes áttekintéséhez kérjük, olvassa el ezt azoldalt:

 https://www.nr1fitness.hu/hu/helyszinek/

 

10. Hogyan tudok időpontot foglalni személyi edzésre?

Attól függően, hogy melyik teremben szeretnél edzeni, csak küldj egy e-mailt az alábbi címek egyikére, és személyi edzőnk felveszi veled a kapcsolatot.

pt@nr1fitness.hu (Oktogon)

ptkalvin@nr1fitness.hu (Kalvin)

rakoczi@nr1fitness.hu (Rakoczi)

obuda@nr1fitness.hu (Óbuda)

További információ a személyes edzésről látogasson el a következő oldalra: https://www.nr1fitness.hu/hu/PTtraining/

 

11. Hogy tudom törölni a tagságom?

A tagság megszüntetéséhez kérjük, jelentkezzen be ügyfélportáljára a következő link segítségével: 

 

Nr1fitnessbudapest - Client Portal

Amikor bejelentkezett felhasználónevével és jelszavával az ügyfélportálon kérjük, válassza a - » A szerződés részletei menüpontot a felső menüben, válassza ki a szerződés típusát, majd innen kattintson a -» A szerződés megszüntetés gombra.

 

De ha valamilyen okból továbbra sem sikerül visszavonnia tagságát, akkor kérjük, tegye a következőt:

 

Attól függően, hogy melyik az elsődlegesen választott termed, küldj egy e-mailt az alábbi címek egyikére:

support@nr1fitness.hu – (Oktogon)

kalvin@nr1fitness.hu – (Kalvin) 

rakoczi@nr1fitness.hu – (Rakoczi) 

obuda@nr1fitness.hu (Óbuda)

Kérjük ne feledkezz meg a 30 napos lemondási időről, melyet az ÁSZF-ben foglaltak szerint a tagság megvásárlásakor elfogadtál. 

Bármely más, tagsággal kapcsolatos kérdést is a fenti e-mail címekre küldhetsz el, termedtől függően. A gyorsabb válaszadási idő érdekében közvetlenül az általad választott terem címére küldd üzeneted. 

 

12. Tudok ingyen edzeni, hogyha igénybe veszek személyi edzot?

A személyi edzővel történő edzéshez is rendelkezned kell a havi tagsággal, vagy napi jeggyel.

 

13.Van nálatok uszoda/szauna?

Uszoda és szauna nálunk nincs, éppen azért, hogy árainkat a minimumon tudjuk tartani számotokra.

 

14.Lehet nálatok törölközőt, papucsot, lakatot bérelni?

Erre sajnos nincs lehetőség, mivel személyzet nem mindig tartózkodik a teremben, automatikus edzés-rendszerben működünk, így ezt saját magaddal kell hoznod.

 

15. Vannak az öltözőkben zuhanyzók?

Igen, természetesen, ez a higiéniához elengedhetetlen. A zuhanyzási lehetőség minden termünkben biztosított. Szappant és sampont hozz magaddal!

 

16. Kell hoznom saját lakatot?

Igen, saját lakatra lesz szükséged, ha be szeretnéd zárni a szekrényed.  Ahogy az ÁSZF is tartalmazza, nem tudunk felelősséget vállalni a személyes tárgyakért, értékekért. 

 

17. Hasznàlhatja a kòdomat màs ismerősöm is? Nem, a kòd másokkal valò megosztàsa szigorùan TILOS. A belèpőkòd személyre szabott ès csak te hasznàlhatod. Naponta többször ellenőrizzük renszerünkben, hogy egy kòd hànyszor volt hasznàlva, többszöri hasznàlat esetèn pedig a kamera rendszerrel visszanèzzük, ki hasznàlta. A kòd tovàbbadàsa màsnak 60.000 Ft-os bìrsàggal ès a teremből valò mindenkori kitiltàssal jàr.

 

18.Van a teremben talált tárgyak osztálya? 

A recepció korlátozott és változó nyitvatartása miatt nincs talált tárgyak osztálya. Ha a szekrényben hagyott -és emiatt eltávolításra került - értékeiteket keresitek, ha elveszettétek az értékeket, ha elvesztettétek a kulcsot a lakatotokhoz, akkor kérlek kérjetek segítséget a recepción vagy írjatok emailt a support@nr1fitness.hu-ra. Természetesen megpróbálunk minden esetben segíteni!

 

19. Melyek a terem öltözködési és higiéniai szabályai?

Minden tagunkkal szemben elvárás a tiszta edző ruha, és benti, terem cipő az edzések alatt. Utcai cipőben történő edzés szigorúan TILOS. Kérjük, tartsd szem előtt a tényt, hogy a nem megfelelő higiénia/testszag, mely zavarhatja a többi vendéget, a teremből való kizárást vonhatja maga után.

 

20. Vannak csoportos órák is? 

Igen, a Nr1Fitness Óbuda teremben számos csoportos óratípus közül választhatsz, úgy ,mint Gerincjóga, Alakformáló, Zumba órák és még sok más .

További részletekért a csoportos órákról kattints ide

 

21. Hozhatok saját személyi edzőt, hogy az Nr1 Fitnessben legyenek a személyi edzések? 

Nem. Személyi edzést csak és kizárólag az Nr1 Fitness-el együttműködési szerződést kötött edzők tarthatnak termeinkben. Ha többet szeretnél megtudni a személyi edzésről, akkor kattints ide