Gyakran ismételt kèrdesek

1.Hogyan vásárolhatom a Nr1 Fitness tagságomat?

Az összes fizetés online bankkártyával történik a www.nr1fitness.hu/hu oldalon. Miután sikeresen befizette az interneten, a személyes kódot elküldjük az e-mail címedre, így azonnal beléphet az edzőterembe.

 

2.Tudok készpénzzel fizetni?

Kizárólag a PREPAID tagságot lehet készpénzzel fizetni, minden más bankkártyás, online fizetéshez kötött.

 

3. Mi a recepció nyitvatartási ideje a teremben?

Recepciónk minden teremben 15:00-21.00- ig van nyitva hétfőtől péntekig, de természetesen ha már tag vagy, 0-24-ben be tudsz lépni bármelyik termünkbe a regisztrációdkor kapott kód segítségével.

 

4. Hogy tudom törölni a tagságom?

A tagság megszüntetéséhez kérjük, jelentkezzen be ügyfélportáljára a következő link segítségével: 

 

Amikor bejelentkezett felhasználónevével és jelszavával az ügyfélportálon kérjük, válassza a - » A szerződés részletei menüpontot a felső menüben, válassza ki a szerződés típusát, majd innen kattintson a -» A szerződés megszüntetés gombra.

 

De ha valamilyen okból továbbra sem sikerül visszavonnia tagságát, akkor kérjük, tegye a következőt:

 

Attól függően, hogy melyik az elsődlegesen választott termed, küldj egy e-mailt az alábbi címek egyikére:

support@nr1fitness.hu – (Oktogon)

kalvin@nr1fitness.hu – (Kalvin) 

rakoczi@nr1fitness.hu – (Rakoczi) 

Kérjük ne feledkezz meg a 30 napos lemondási időről, melyet az ÁSZF-ben foglaltak szerint a tagság megvásárlásakor elfogadtál. 

Bármely más, tagsággal kapcsolatos kérdést is a fenti e-mail címekre küldhetsz el, termedtől függően. A gyorsabb válaszadási idő érdekében közvetlenül az általad választott terem címére küldd üzeneted. 

 

5. Van lehetőség ingyenes próba alkalomra az Nr1Fitness-ben?

Igen, nagy szeretettel várunk egy ingyenes próba alkalomra, amennyiben legelőször jársz nálunk. Ezt a recepció nyitvatartási idején belül tudod igénybe venni, 15:00-21:00 között hétköznaponként. Ne felejtsd otthon a személyigazolványod, a regisztrációhoz, és saját lakatod - a szekrényhasználathoz.

 

6. Elfogadja az AYCM-et, a Sport Kartyát vagy a SZÉP kártyát?

Nem fogadunk el AYCM-et, Sport Kartyát vagy SZÉP kártyát.

 

7.Nincsen saját bankkártyám. Használhatom másvalaki kártyáját a regisztrációhoz?

Igen, használhatsz másik bankkártyát a regisztrációhoz, de arra figyelj, hogy a személyes adatok bekérésénél a saját adataidat írd majd be.

 

8. Minden terembe érvényes a belépő kódom?

Természetesen, 1 tagsággal az összes termünket használhatod.

Az elérhető tornaterem helyek teljes áttekintéséhez kérjük, olvassa el ezt azoldalt:

 https://www.nr1fitness.hu/hu/helyszinek/

 

9. Hogyan tudok időpontot foglalni személyi edzésre?

Attól függően, hogy melyik teremben szeretnél edzeni, csak küldj egy e-mailt az alábbi címek egyikére, és személyi edzőnk felveszi veled a kapcsolatot.

pt@nr1fitness.hu (Oktogon)

ptkalvin@nr1fitness.hu (Kalvin)

rakoczi@nr1fitness.hu (Rakoczi)

 További információ a személyes edzésről látogasson el a következő oldalra: https://www.nr1fitness.hu/hu/PTtraining/

 

10. Tudok ingyen edzeni, hogyha igénybe veszek személyi edzot?

A személyi edzővel történő edzéshez is rendelkezned kell a havi tagsággal, vagy napi jeggyel.

 

11.Van nálatok uszoda/szauna?

Uszoda és szauna nálunk nincs, éppen azért, hogy árainkat a minimumon tudjuk tartani számotokra.

 

12.Lehet nálatok törölközőt, papucsot, lakatot bérelni?

Erre sajnos nincs lehetőség, mivel személyzet nem mindig tartózkodik a teremben, automatikus edzés-rendszerben működünk, így ezt saját magaddal kell hoznod.

 

13. Vannak az öltözőkben zuhanyzók?

Igen, természetesen, ez a higiéniához elengedhetetlen. A zuhanyzási lehetőség minden termünkben biztosított. Szappant és sampont hozz magaddal!

A RAKOCZI ÁTMENETI HELYZETÉNEK FONTOS INFORMÁCIÓJA:

NR 1 Fitness Rákóczi edzotermunkben az öltözők és zuhanyzók zárva vannak Vízvezetèk szerelès miatt. Azt tanácsoljuk, hogy mar edzofelszerelesben erkezzetek az edzőterembe! Ezenkívül a felújítás ideje alatt a NR 1 fitness Oktogont és a NR 1 Fitness Kalvint ajánljuk az edzéshez, melyek problémamentesen működnek! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Igyekszünk minél hamarabb helyrehozni a problémát!

 

14. Kell hoznom saját lakatot?

Igen, saját lakatra lesz szükséged, ha be szeretnéd zárni a szekrényed.  Ahogy az ÁSZF is tartalmazza, nem tudunk felelősséget vállalni a személyes tárgyakért, értékekért. 

 

15. Hasznàlhatja a kòdomat màs ismerősöm is? Nem, a kòd másokkal valò megosztàsa szigorùan TILOS. A belèpőkòd személyre szabott ès csak te hasznàlhatod. Naponta többször ellenőrizzük renszerünkben, hogy egy kòd hànyszor volt hasznàlva, többszöri hasznàlat esetèn pedig a kamera rendszerrel visszanèzzük, ki hasznàlta. A kòd tovàbbadàsa màsnak 50.000 Ft-os bìrsàggal ès a teremből valò mindenkori kitiltàssal jàr.

 

16. Van a teremben talált tárgyak osztálya?

A recepció korlátolt nyitvatartási ideje miatt talált tárgyak osztálya sajnos nem üzemel, de a szekrényben hagyott -és emiatt eltávolításra került - értékeiteket a recepció nyitvatratási idején belül át tudjátok veni. Illetve ha elvesztitek a kulcsot a lakatotokhoz, ebben is recepciósunk tud nektek segíteni15:00-21:00 között hétfőtől péntekig. Természetesen megpróbálunk minden esetben segíteni.

 

17. Melyek a terem öltözködési és higiéniai szabályai?

Minden tagunkkal szemben elvárás a tiszta edző ruha, és benti, terem cipő az edzések alatt. Utcai cipőben történő edzés szigorúan TILOS. Kérjük, tartsd szem előtt a tényt, hogy a nem megfelelő higiénia/testszag, mely zavarhatja a többi vendéget, a teremből való kizárást vonhatja maga után.